29 d’octubre 2012

Els britànics a Madrid

No hi he pogut estar però m’ho han explicat: aquest cap de setmana s'ha reunit a Madrid un grup de molt alt nivell entre Espanya i Gran Bretanya: intel·lectuals, polítics, científics... Que es troben un cop a l'any. Els hispànics els hi han explicat el gran desafiament independentista de Catalunya (llenguatge de la premsa de Madrid), els britànics els hi han exhibit l'acord David Cameron-Alex Salmon per celebrar un referèndum a Escòcia el 2014. Diguem que ha quedat en evidencia dues concepcions de cultura democràtica molt diferent. Els valents, i escasos, catalans i catalanes que hi han anat, han tingut feina. Una es de Girona.

1 comentari:

Sergi Marzabal ha dit...

Hola Jordi. Soc Sergi Marzabal, webmaster i creador de Catalansalmon.com i la Diada Virtual.

He vist que has demanat al ministre si pot garantir el vot dels catalans que viuen a l'estranger.
Jo he viscut a l'estranger entre el 2004 i el 2007 i no vaig poder votar.

Ara he muntat una web per recollir totes les queixes dels Catalans a l'estranger que no podran votar el 25N, ja sigui per problems de correu, de burocràcia o qualsevol altre.

LA web es
www.NOPUCVOTAR.cat
i encara hi estic treballant.
SI vols posar-te en concacte am mi per col.laborar d'una manera o un altre, el meu mail es smarzabal@gmail.com