24 de maig 2008

Compartint idees amb la JNC

Dissabte 24 de maig a dos quarts d’onze del matí. Consell Nacional de la Joventut Nacionalista de Catalunya, les joventuts de Convergència, a Salt. Una certa emoció en les paraules que els dirigeixo. Vaig ser militant de la JNC des dels 14 fins als 30 anys. I en vaig ser màxim responsable durant 4 anys. Vaig ser elegit secretari general ara farà deu anys, la tardor de 1998. Els hi plantejo el gran repte que tenim com a joves: en aquesta recent campanya m’he creuat amb els votants “pujolistes” de tota la vida, que hem de cultivar i que per molts anys, amb nous votants i gent jove que espera quelcom nou de nosaltres. Ens estem reinterpretant sense cops de volant com a espai central i catalanista, reformista i modernitzador? Molts gent nova que ja no vaig deixar fa cinc anys. I molts quadres. Surto content i esperançat.