17 de març 2008

Una nova legislatura


La setmana que ve aniré a presentar les credencials com a diputat electe al Congrés dels Diputats. L'1 d'abril es constituirà el Parlament de la IX legislatura, Potser en l’I-Pod buscaré “Jo vinc d’un silenci” de Raimon, que és una cançó que expressa molt bé els meus orígens i la meva identitat. I pensaré amb tota la gent que m’ha ajudat a fer una bona campanya – la millor de les tres que he fet- als quals estic molt íntimament agraït. I, sobretot, pensaré amb tota la gent que m’ha dipositat confiança i que m’ha dit: “Endavant, val la pena el que fas”. S’ha acabat l’hora del pati en la política catalana, aquests últims quatre anys i mesos. Penso que ve un temps difícil però en el qual es podrà fer política de profit. A Catalunya i en el camp de la política espanyola.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Enhorabona pels resultats Jordi, tot i que per a la propera tenim que aspirar a mes.

El fet del fenòmen biartidista és quelcom que anirà a més en el propers anys i ja que la gent ho està percebent com una cosa inevitable, hauriem de buscar arguments per a combatre-ho que no passin per la por a que surti el pSOE o el PP.

CiU és el suficientment important per ella mateixa com perque ens hi impliquem tots plegats en aquest dos anys i mig que queden fins les properes autonòmiques i mobilitzem a la gent que realment ens pot votar.

Bona feina a Madrid i pensa com sempre fàs amb Girona, que ens fa molta falta.

Salut i €

Pd- vaig assistir al dinar amb el president pujol de les Goges (GirosferaI i em va fer gràcia conéixer que tú també havies començat el teu bloc degut a un accident. S'ha dprofitar el temps inclús quan les limitacions físiques ens ho fan difícil.