18 de febrer 2007

La Fira 3GSM

Dimarts al matí vaig visitar la fira 3GSM, la millor fira del món en noves tecnologies de la comunicació, que per tres anys més encara se celebrarà a Barcelona. Encert d’un bon olfacte privat que la va traslladar de Cannes a Barcelona.. Anava ben acompanyat de la mà del director per a la Península Ibèrica de la segona companyia més potent del món. No tardarem gaire a veure televisió pel mòbil i a tenir integrat el email a la televisió. Alta tecnologia simplificada. Ara deu fer vint anys, el meu germà, un enginyer que aleshores era professor d’informàtica a la Politècnica de Girona, es va entestar en que estudiés el sistema de programació Basic. Sempre vaig pensar que era una gran pèrdua de temps. Jo volia solucions senzilles i no conèixer les entranyes del sistema. Dimarts a la Fira de Barcelona vaig veure noves solucions senzilles basades en complexes investigacions. En general, a la vida, no s’ha de saber de les entranyes, dels “basics” que es van programant i envellint ràpidament.