13 de gener 2008

Els controls en els aeroports

L’amic Ignasi Guardans ho ha fet molt bé a l’hora de denunciar el despotisme i l’arbitrarietat d’alguns vigilants de la seguretat privada en els controls de seguretat de l’aeroport. Ho ha fet molt bé en la denúncia en sí mateixa i en la manera d’explicar-ho perquè amb facilitat hauria pogut ser malinterpretada la seva actuació. Aquesta setmana els vigilants van “més fins” i són més amables. He patit episodis grotescos. Un dia a Madrid vaig mostrar la tarja d’embarcament a una dona que amb mal to em va cridar: “Aparte el dedo para que lo pueda leer!” Així ho vaig fer estoicament i contingudament. Just en aquell moment ella estava parlant per telèfon: “Acaba de passar Belén Esteban y se le notan mucho las tetas operadas”. La societat complexa massa sovint descarrila cap a la societat de les averies. També les averies humanes.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Celebro positivament que els qui sovint et llegim, poguem aportar les nostres humils opinions Jordi.

Aquest cas que cites, t'he de donar una absoluta raó perquè jo també m'hi he trobat. Jo no sé què hi figura seguretat privada i guardies civils per allà. No seria optimitzar recursos i posar uns o altres? I sobretot, fer una estricta selecció de les persones que han de custodiar els aeroports...