23 de desembre 2013

Repàs a les infraestructures de l’Estat a Girona


Aquest divendres, tornant de Barcelona, he conduït per la N-II des de Tordera fins a Girona per veure l’evolució de les obres. Alguns són d’un conformisme i un cap baix desesperant! Les obres del tram Caldes de Malavella-Sils haurien d’estar acabades el gener, contracte en mà. I això no serà així. És desesperant conduir pel tram Maçanet-Blanes sabent que el Govern de l’Estat ha descartat definitivament el desdoblament d’aquest tram de 9 quilòmetres (més de 25 mil vehicles diaris) i ningú diu ni piu. Cap notícia del desdoblament del nord? No ni se l’espera en el que queda de legislatura. Uns pressupostos sense partida per la variant d’Olot. Sense partida pel baixador del Tren d’Alta Velocitat a l’aeroport de Girona (una decisió que seria tan intel·ligent i fecunda!!!). Aquest dijous he votat que no als Pressupostos Generals de l’Estat pel 2014 i ho he fet amb molta determinació. De fet, he votat que no als Pressupostos des de l’any 2004, tots els que he votat al Congrés. Però en anys anteriors encara es podien millorar inversions per Girona durant el tràmit parlamentari. Ara, la màquina piconadora que no funciona a la N-II funciona a aquest Congrés amb majoria absoluta del PP que està destinat a perdre-la en menys de dos anys. Gent que cultiva poc les aliances de futur. Gent que es deu donar per conformada perdent l’escó invisible per Girona.