12 de febrer 2008

Més trens i fins a mitjanit.



a) Millora dels horaris:
R De 6:00 a 00:00
R Tren cada 30 minuts

b) Introducció de la indemnització Express igual que regionals
R Retard de 15 minuts: retorn de l’import del bitllet / nou bitllet

c) Millora de la qualitat dels trens:
R Escales d’entrada i sortida a nivell de l’estació
R Megafonia d’informació a tots els trens.
R Connexió a xarxa elèctrica per aparells electrònics o informàtics.
R Connexió wifi i telefonia mòbil.

B) Mitjà termini:
a. Creació d’un Servei de de rodalies integrat de les comarques gironines:
Girona a Blanes, de Girona fins a Portbou i de Girona a Maçanet de la Selva - Hostalric.
Freqüència: cada hora / cada ½ hora en hores punta.
b. Creació del servei de trens regionals d’alta velocitat d’alta freqüència que permeti unir Girona, Figueres, Barcelona, Tarragona, Tortosa i Lleida.

c. Augment del nombre de trens de la línia Mataró - Blanes
Integració tarifària de les comarques gironines.

1 comentari:

Anònim ha dit...

He estat usuaria de la línia que unesix la Costa Brava amb Girona durant molt de temps en la meva època d'estudiant, i em veuria capaç de fer una llista interminable de les incidències, retards i mal funcionament general dels trens. Tals com, no retronar l'import del billet en cas d'un retard important, o deixar de funcionar l'electricitat de la catenària quan hi ha pluja en el tram comprès entre Sils i Caldes de Malavella.
Però una de les coses que més recordo és que quan baixes a l'estació de Maçanet-Massanes, et ve la sensació de que estàs perdut en un altre món. És una estació aïllada de tot, mal comunicada i amb poca seguretat, i que si tens la mala sort de quedar-t'hi penjat, ja t'espavilaras! Tant de bo aconseguim arreclar els nostres trens d'una vegada, perquè son una vergonya.