Aquesta setmana s’ha fet públic el compte de resultat de l’empresa pública gestora dels aeroports espanyols. AENA ha guanyat més de 10 milions d’euros , després d’impostos, amb les taxes que cobra pels vols que tenen sortida o arribada a l’aeroport de Girona. Convé recordar que AENA encara és una empresa amb pèrdues en el conjunt de la seva compta d’explotació. ¿És lògic que Ryanair demani 12 milions més d’euros per mantenir la freqüència de vols a Girona i que l’Estat, el gran beneficiaria de tot això, no hi aporti ni un euro? És clar que no! La gestió pròpia del aeroport ens permetria saltar de la repinya d’AENA a l’eficàcia i l’eficiència en la gestió dels aeroports catalans. Tot arribarà. També un tren d’alta velocitat amb parador a l’aeroport, 25 minuts del centre de Barcelona. Mapes, mapes de poder...que sempre es redibuixen.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada