Dimarts 22 d'octubre de 2012. Debat de les esmenes de totalitat dels Pressupostos Generals de l'Estat de 2013. Com que Duran-Lleida encara s’està recuperant de l’operació del menisc, fa la seva intervenció assegut des de l’escó. Això fa que tinguem molt a prop el ministre Montoro que escolta, a estones, i ens mira, a estones. Quan Duran-Lleida treu en la seva intervenció la vergonyosa situació d’abandonament del desdoblament de l’N-II, el ministre Montoro em clava una mirada. Recorda que per dos cops he tret a la tribuna del Congres la seva firma d’aval al desdoblament complert de l’N-II de la Jonquera a la Tordera segons document firmat el 8 de novembre de 2011 solemnement pel cap de llista no nat com a diputat al Congres i l'avui ministre en acte solemne a la Cambra de Comerç de Girona. Alguns del PP m'han retret aquesta incisivitat. Però ha tingut els seus efectes. Montoro fa cop de cella i conversa posterior amb la ministre Ana Pastor. I cita l’N-II en la seva replica des de la tribuna. 24 hores desprès surt una nota de premsa del Ministeri de Foment anunciant l’adjudicació definitiva del mini-tram Caldes de Malavella-Sils. Molta reactiva la nota de premsa però allò que compte, la publicació en el BOE, encara no s'ha produït. I en aquest assumpte, la prudència es poca desprès de tantes presses de pel. Quedaran dos mesos per començar a moure terres i no gastar els 15.9 milions d'euros pressupostats en aquest tram. L’N-II ha estat una contundent via de desafecció política cap a l'Estat espanyol, fins i tot pels que menys els "posa" Guifré el Pelós.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada