El que queda per fer. Dilluns 22 de desembre, la
ministra de Foment ha inaugurat els prop de 7 quilòmetres d’autovia A-2 entre
Caldes de Malavella i Sils que s’han construït a raó d'un quilòmetre per any, 11 mesos més tard del
que contemplava l’últim contracte de construcció. Tenim memòria i sobren els
adjectius. Ara, les obres de menys de 3 quilòmetres fins a Maçanet i per l’any
que ve el reinici de les obres començades i abandonades de Medinyà-Orriols.
Aquesta serà la legislatura d’acabar obres començades durant el govern
socialista. Ni un tram nou serà licitat durant la present legislatura. I volent
reconèixer que la ministra Ana Pastor s’ha pres més seriosament la
N-II que els seus antecessors, queden dues notícies irrefutables en el capítol de què queda per fer. En primer lloc: encara queden
més de 50 quilòmetres de la N-II per desdoblar al seu pas per les comarques
gironines (més de la meitat), que suposen tot l’Alt Empordà i la inexplicable
no connexió per autovia de la primera i la segona ciutat de la demarcació
(Girona-Figueres). Segona dada: per primer cop en aquesta legislatura el Govern
de l’Estat ha anunciat que treu del mapa d’autovies el tram Maçanet-Tordera la
qual cosa que vol dir orientar part de la Selva i tota la Selva Marítima més
cap al Maresme i Barcelona que no pas cap a Girona. Mapes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada