31 de març 2013

D’obres ràpides i trens ràpids (menys que els vols)




He estrenat la sortida-entrada a l’AP7 per Sant Gregori, la sortida Girona Oest. I he pensat: quan hi ha voluntat, què ràpid que es pot fer una obra. I que lent que va el desdoblament de la N-II. Tres empreses que treballaven en les obres de la N-II han fet suspensió de pagaments des de 2009. Entre sospitós i inquietant. Les obres les fan empreses privades però la direcció d’obres i la supervisió és pública. Baixes temeràries de preus? Quelcom més? El desdoblament Caldes de Malavella-Sils es va adjudicar, per segona vegada, el setembre de 2012 amb un període d’execució de 15 mesos. El govern ja ens fa arribar una demora de sis mesos en la finalització de l’obra. Per què això és l’obra de la Seu? Aquest tram hauria d’estar acabat el febrer de 2014, d’això se’n diu complir els contractes. Vigilants.