08 d’agost 2012

Interès internacional

Interès- En la meva condició de portaveu de CiU a la Comissió d’Afers Exteriors del Congrés, tinc una relació habitual i assídua amb els ambaixadors. De la mateixa manera que molts representants d’Estats europeus miren amb recel el debat del pacte fiscal –atrapats per la lectura dels tres diaris de la dreta hooligan madrilenya- és digne de ser destacat el interès que mostren els representants dels Estats Units i Israel. Simpatia, quasi diria. Fa poc vaig tenir un dinar amb l’ambaixador d’un d’aquest països on vaig ser llargament preguntat sobre la demanda d’un tracte fiscal just i els possibles escenaris si aquest acord no arribés a bon port. El president de la Generalitat ha viatjat aquesta setmana als Estats Units. Pel proper any té previst un viatge a Israel. Shalom.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

I?

Anònim ha dit...

Em sembla perfecte que el president viatgi a Israel, hem de teixir complicitats amb els estats clau, llàstima que sigui l'any que ve i no aquest. Imagino que s'ha buscat el primer forat i que es farà el mateix amb altres estats europeus, per donar l'altra cara de la versió.

Jaume Soler ha dit...

Comentari interessant d'en Salvador Garcia, gran patriota i promotor del Col.lectiu Emma, al seu blog:
http://salvallibertat.blogspot.com/2012/08/fantasia-exterior.html